Fleet Manager

Fleet Manager zarządza flotą pojazdów w firmie transportowej, umożliwia planowanie przejazdów i kooperację pomiędzy zrzeszonymi przewoźnikami. Integracja ze stroną online pozwala na śledzenie tras na bierząco przez zainteresowanych.

Problem

Prowadząc firmę branży transportowej jednym z największych problemów z jakim należy się zmierzyć jest logistyka i umiejętne zarządzanie posiadanymi zasobami. Optymalnym i najbardziej pożądana sytuacja to taka, w której w 100% wykorzystujemy swoja flotę. Tylko jak to osiągać. Skoro wysyłamy transport samochodem do miasta A jak zaplanować by wracając z tego miasta samochód nie jechał pusty, albo jeśli mamy część ładowności pojazdu jeszcze do dyspozycji. Jak szybko powiadomić potencjalnie zainteresowanych, że w danym dniu mogą zamówić transport pod konkretną. Istotne jest umiejętne przedstawienie tych informacji, najlepiej bezpośrednio ze strony internetowej, by bez problemu nasz potencjalny klient , na podstawie udostępnionych przez nas aplikacji, mógł dokonać rezerwacji i zaplanować swój transport.

Przygotowana przez nas aplikacja rozwiązuje opisane powyżej sytuacje w 100%. Aplikacja posiada trzy tryby dostępu: klient, pracownik, administrator. W każdym z tych trybów mamy do dyspozycji inną funkcjonalność. Aplikacja umożliwia pracownikowi dodawanie nowych pojazdów wchodzących w skład posiadanej przez nas floty. Samochody opisane są dość szczegółowo : typ. Marka, wymiary.

Z pozycji klienta istnieje możliwość weryfikacji dostępności samochodu, zaplanowania transportu ze wskazaniem daty i dokładnego miejsca docelowego. Aplikacja ma zintegrowaną mapę co ułatwia nawigację lokalizację. Istnieje również lista pojazdów gwarantowanych - czyli w 100% dostępnych i gotowych do podjęcia zlecenia. I stnieje możliwość zarządzania własną flota pojazdów jak i nawiązywania umów partnerskich i zarządzania flota partnerów. Celem zastosowanych rozwiązań jest optymalizacja wykorzystania swoich zasobów i tym samym zwiększenie przychodów i zmiejszenie kosztów

Rozwiązanie

Mając na uwadze indywidualny charakter każdego przedsiębiorstwa, została stworzona zaawansowana platforma, która w niezwykle łatwy i przyjazny sposób zapewnia obsługę sprzedaży – od etapu pozyskania zamówienia do etapu finalizacji i fakturowania. Jest to narzędzie w którym jednocześnie działają klient i przedsiębiorca. Każde rozwiązanie jest implementowane z uwzględnieniem indywidualnego charakteru danej firmy, dopasowane do branży i indywidualnych wytycznych. Niewątpliwie największą zaletą platformy Officer jest jej sprawne i łatwe w obsłudze połączenie z systemem CRM służącym do obsługi bilingowo - finansowej przedsiębiorstwa.

Zaimplementowana funkcja podatkowej księgi przychodów i rozchodów umożliwia w szybki sposób przenoszenia poszczególnych transakcji do KPiR, wpływając tym samym na oszczędność czasu potrzebnego na importowaniu danych czy uzupełnianiu dokumentacji ręcznie. Pozwala w łatwy sposób zarządzać dokumentacja nawet mniej wyspecjalizowanym przedsiębiorcą, co w konsekwencji w znaczny sposób oszczędza czas oraz środki finansowe. Narzędzie umożliwiające obsługę finansowo księgową i obsługę klienta daje pewność, że mając wszystkie dane w jednym miejscu cały proces przebiega sprawnie i jest pozbawiony błędów i utraty ważnych informacji bądź dokumentów.

Wykorzystany stos technologiczny

PHP VueJs Laravel MySql Nginx Apache jQuery
background

Kontakt z nami

Pytania dot. płatności i pomocy technicznej prosimy kierować poprzez formularz zgłoszeniowy lub bezpośrednio na adres email.

Registro.pl
ul. Robotniczna 72
53-608 Wrocław


tel.: +48 71 342 10 30
biuro@registro.pl


Biuro od poniedziałku do piątku pracuje w godzinach 9:00 do 16:00