Płatności online obsługiwane są przez eCard S.A.

Klient może dokonać tradycyjnego przelewu bankowego lub skorzystać z następujących płatności online:

Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard, Maestro

ePrzelewy: Płacę z inteligo (inteligo), mTransfer (mBank), MultiTransfer (MultiBank), Płacę z iPKONET (PKO BP), Przelew24 (Bank Zachodni WBK), Przelew z BPH (Bank BPH), Płacę z iPKO (PKO BP), Pekao24Przelew (Bank Pekao), Płacę z PeoPay (Bank Pekao), Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy), PayWay Toyota Bank (Toyota Bank), MeritumBank Przelew (Meritum Bank), Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska), Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank), T-Mobile Usługi Bankowe (Alior Bank), Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium), Płać z ING (ING Bank Śląski), Credit Agricole Bank Polska S.A., Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.), db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.), iKO (PKO BP), Płać z Plus-Bank (Plus Bank S.A), Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank Polska S.A), Płacę z Idea Bank (Idea Bank S.A), e-transfer Pocztowy24 (Bank Pocztowy S.A)

W przypadku dokonywania płatności Kartą Płatniczą zwrot nastąpi bezpośrednio na rachunek użytej Karty Płatniczej.

Zamawiający pokrywa koszty bankowe transakcji związane z realizacją płatności.

Brak uiszczenia opłat przez zamawiającego w terminie wskazanym w podsumowaniu warunków zamówienia oraz potwierdzeniu zamówienia jest równoznaczne z wygaśnięciem Umowy.

Płatności online za usługi

background

Kontakt z nami

Pytania dot. płatności i pomocy technicznej prosimy kierować poprzez formularz zgłoszeniowy lub bezpośrednio na adres email.

Registro.pl
ul. Robotniczna 72
53-608 Wrocław


tel.: +48 71 342 10 30
biuro@registro.pl


Biuro od poniedziałku do piątku pracuje w godzinach 9:00 do 16:00