Płatności online obsługiwane są przez eCard S.A.
Klient może dokonać tradycyjnego przelewu bankowego lub skorzystać z następujących płatności online:
Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard, Maestro
ePrzelewy: Płacę z inteligo (inteligo), mTransfer (mBank), MultiTransfer (MultiBank), Płacę z iPKONET (PKO BP), Przelew24 (Bank Zachodni WBK), Przelew z BPH (Bank BPH), Płacę z iPKO (PKO BP), Pekao24Przelew (Bank Pekao), Płacę z PeoPay (Bank Pekao), Płacę z Citi Handlowy (CitiBank Handlowy), PayWay Toyota Bank (Toyota Bank), MeritumBank Przelew (Meritum Bank), Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska), Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank), T-Mobile Usługi Bankowe (Alior Bank), Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium), Płać z ING (ING Bank Śląski), Credit Agricole Bank Polska S.A., Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.), db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.), iKO (PKO BP), Płać z Plus-Bank (Plus Bank S.A), Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank Polska S.A), Płacę z Idea Bank (Idea Bank S.A), e-transfer Pocztowy24 (Bank Pocztowy S.A)
W przypadku dokonywania płatności Kartą Płatniczą zwrot nastąpi bezpośrednio na rachunek użytej Karty Płatniczej.
Zamawiający pokrywa koszty bankowe transakcji związane z realizacją płatności.
Brak uiszczenia opłat przez zamawiającego w terminie wskazanym w podsumowaniu warunków zamówienia oraz potwierdzeniu zamówienia jest równoznaczne z wygaśnięciem Umowy.