Officer

Officer to zaawansowana platforma zarządzania sprzedażą i finansami małej firmy. System officer został wyposażony w moduły CRM, KPiR oraz fakturowanie.

Problem

W przypadku praktycznie każdej firmy najważniejszym elementem sprawnego funkcjonowania jest odpowiednie planowanie i zarządzanie poszczególnymi czynnościami. Im mniej skomplikowanych programów do wykonywania poszczególnych zadań tym łatwiej usprawnić wszystkie procesy. Optymalnym rozwiązaniem jest połączenie możliwości pozyskiwania i obsługi sprzedaży z panelem do zarządzania usługami klientów oraz do rozliczania należności bieżących oraz przyszłych.

W małych i mikro przedsiębiorstwach ważne jest również szybkie połączenie dokumentów księgowych z systemami rozliczeń podatkowych. Największym wyzwaniem okazuje się znalezienie na rynku właściwego narzędzie, który w swej zaawansowanej formie nie będzie przytłaczało obsługi oraz zaimplementowana funkcjonalność będzie nie mniejsza ani nie większa niż wymagania i oczekiwania odbiorcy.

Rozwiązanie

Mając na uwadze indywidualny charakter każdego przedsiębiorstwa, została stworzona zaawansowana platforma, która w niezwykle łatwy i przyjazny sposób zapewnia obsługę sprzedaży – od etapu pozyskania zamówienia do etapu finalizacji i fakturowania. Jest to narzędzie w którym jednocześnie działają klient i przedsiębiorca. Każde rozwiązanie jest implementowane z uwzględnieniem indywidualnego charakteru danej firmy, dopasowane do branży i indywidualnych wytycznych. Niewątpliwie największą zaletą platformy Officer jest jej sprawne i łatwe w obsłudze połączenie z systemem CRM służącym do obsługi bilingowo - finansowej przedsiębiorstwa.

Zaimplementowana funkcja podatkowej księgi przychodów i rozchodów umożliwia w szybki sposób przenoszenia poszczególnych transakcji do KPiR, wpływając tym samym na oszczędność czasu potrzebnego na importowaniu danych czy uzupełnianiu dokumentacji ręcznie. Pozwala w łatwy sposób zarządzać dokumentacją nawet mniej wyspecjalizowanym przedsiębiorcą, co w konsekwencji w znaczny sposób oszczędza czas oraz środki finansowe. Narzędzie umożliwiające obsługę finansowo księgową i obsługę klienta daje pewność, że mając wszystkie dane w jednym miejscu cały proces przebiega sprawnie i jest pozbawiony błędów i utraty ważnych informacji bądź dokumentów.

Wykorzystany stos technologiczny

Java Go Play Hibernate Scala jQuery Nginx Apache JAX-WS PDF Sass Less JAXB Axis2 Docker
background

Kontakt z nami

Pytania dot. płatności i pomocy technicznej prosimy kierować poprzez formularz zgłoszeniowy lub bezpośrednio na adres email.

Registro.pl
ul. Robotniczna 72
53-608 Wrocław


tel.: +48 71 342 10 30
biuro@registro.pl


Biuro od poniedziałku do piątku pracuje w godzinach 9:00 do 16:00